ONE DAY WORKSHOPS – HANDS ON OG VÆRKTØJER

Hvis du ikke er klar til at sætte et forretningsudviklingsforløb i gang men ønsker at stifte bekendtskab, få introduktion, viden og værktøjer og hands on på DESIGN SOM METODE TIL FORRETNINGSUDVIKLING, kan du booke en workshop eller udviklingsdag i din virksomheden. Hvor trykker skoen? Dagen er en arbejdsdag, hvor vi sammen trækker i arbejdstøjet og smøger ærmerne op. Jeg planlægger og faciliterer jer gennem dagen, giver viden, værktøjer, indsigter, sparring og rådgivning.

DESIGN YOUR BUSINESS

STRATEGI OG FORRETNINGSMODEL

En workshopdag hvor vi arbejder med din forretning for en dag. Vi ser på virksomhedens strategi, produkter, services, markeder, kunder og forretningsmodel fra nye vinkler og stiller spørgsmålstegn ved det, der tages for givet.

Vi diskuterer nye forretningsmuligheder, hvordan vi kan styrke markedspositionen og kigger på om, hvordan og med vi kan realisere virksomhedens fulde potentiale. Dagen giver indsigt i DESIGN SOM METODE TIL FORRETNINGSUDVIKLING, inspiration, viden og værktøjer og sætter tankerne i gang.

DESIGN YOUR BUSINESS tilbydes også som et forstyrrende foredrag og dialogmøde under foredrag ”STRATEGISK DESIGN SOM METODE TIL FORRETNINGSUDVIKLING”.

DESIGN YOUR COMPANY

DESIGNMETODEN

Vidste du at design som metode til forretningsudvikling kan bidrage til vækst, øgede konkurrencefordele og større medarbejdertilfredshed? BRANDSTORM tilbyder en workshopdag, hvor vi arbejder med design som metode til forretningsudvikling. Bliv inspireret og få konkrete værktøjer til at bruge design som metode. På workshopdagen vil vi træne udvalgte aktører fra din virksomhed i designmetoder og designprocessens unikke tilgang. Workshoppen har til formål til at gøre din virksomhed i stand til at udfordre og genopdage forretningspotentialer, give et mulighedssøgende og kreativt mindset og forstå vigtigheden ved at anvende feltstudier og visuelle værktøjer i din virksomheds udviklingsprocesser.

Vi tager udgangspunkt i en konkret udfordring, som din virksomhed står overfor. De deltagende vil blive trænet i at arbejde “fra hoved til hånd”, afprøve designmetoder, eksperimentere, idegenerere og udarbejde prototyper på mulige løsninger og muligheder.

DESIGN YOUR SERVICE

SERVICE DESIGN

En workshopdag hvor vi arbejder med din service” for en dag. Vi ser på virksomhedens services, kundens kontaktpunkter før, under og efter et køb eller relation. Sammen bruger vi værktøjer, laver små feltstudier og leger kunde for en dag.

Du får nye AHA oplevelser og serviceindsigter og kommer til at se tingene fra nye vinkler og selv stille spørgsmålstegn ved det, der tages for givet, eller det man bare ikke længere selv ser, fordi man ”jokker rundt i butikken” her dag. Den såkaldte ”hjemmeblindhed”.

Vi diskuterer nye og forbedret services og kontaktpunkter. Og måske helt nye forretningsmuligheder, som kan være med til at styrke markedspositionen og realisere virksomhedens fulde potentiale. Dagen giver indsigt i SERVICE DESIGN, giver inspiration, viden og værktøjer, hands on og sætter tankerne i gang.

DESIGN YOUR BRAND DNA

BRAND DNA

En workshopdag, hvor vi arbejder med dit BRAND for en dag. Vi ser på og udfordrer virksomhedens brand DNA, identitet, value propositions, signalværdi og markedsposition. Vi kigger på brand promise (løftet til markedet) og hvordan det kan omsættes i visuelle budskaber og virkemidler. Vi kigger på og udfordrer sammenhæng mellem kultur, ånd, strategi, produkter, services, målgrupper og marketingstrategi, branding og identitet. Syretester jeres kernefortælling og nøgleelementer og markedsrelevans. Alle jeres materialer bliver linet op, sorteret, kvalificeret og vurderet. Online medier kommer også på bordet. Inspiration, viden og værktøjer på dagen.

BRAND DNA tilbydes også som et forstyrrende foredrag og dialogmøde under ”foredrag”.

DESIGN YOUR KNOWLEDGE

RESEARCH OG FELTSTUDIER

Research og feltstudier er rygraden i alt udviklingsarbejde. Det er her, I skaber den nødvendige viden, finder inspiration og indsigt til at innovere og skabe nye muligheder og løsninger på jeres udfordringer.

Med research og feltstudier får du viden og værktøjer til at blive klogere på bla. kunder, konkurrenter, jeres produkter og services.

I lærer hvordan I med simple værktøjer filmer, optager, interviewer, tester, prøver, eksperimenterer, spørger, hører, besøger, observerer og dokumenterer, deler og omsætter research, viden og indsigter til brugbare handlinger og beslutninger.

Albert Einstein citat - BRANDSTORM

FÅ ØGET KONKURRENCEKRAFT med os. 

Book et uforpligtende møde og hør hvordan du kan udvikle din forretning  i trygge rammer 

KONTAKT OS I DAG