DESIGN YOUR SERVICE                                             TILBAGE TIL METODER

service design

SERVICEDESIGN

Servicedesign er det, der giver det rigtige flow i samspillet med jeres kunder. Servicedesign er det, der binder alt fra medarbejdere, lokaler, brochurer, website, produkter og indretning til skilte og dresscode sammen til en overbevisende helhedsoplevelse, der får kunderne til at vælge din virksomhed frem for konkurrenterne

Vi føjer produkter og services sammen til en helhed, der spiller sammen til et overbevisende værditilbud. Med udgangspunkt i brand DNA og kernefortællinger skaber vi et servicedesign, der styrker din virksomheds værditilbud og markedsposition.

På kunderejse…

Vi kortlægger kundernes rejse gennem virksomheden, identificerer kunde-personas, touch points, nøgleaktiviteter og ressourcer og finder de ømme punkter i serviceringen og samspillet med kunden.

Vi strukturerer, organiserer og designer virksomhedens samspil med kunderne før, under og efter et køb og skaber et sammenhængende forløb, der giver kunden en tydelig og overbevisende oplevelse, der matcher virksomhedens brand.

Vi interviewer, tager på feltstudier, filmer, afprøver og undersøger alternative tilgange og løsninger sammen med brugere og medarbejdere. Vi prototyper og ”blue printer” serviceforløbet, designer ”back stage” og ”frontstage” og kommer hele vejen rundt om samspillet mellem dig og dine kunder..

Kontakt BRANDSTORM og hør dine muligheder for at FLIPPE din service og kontaktpunkter. Det er dem med den bedste service der vinder og ”melder sig ud af priskrigen”.

UDBYTTE:

  • Styrket værditilbud og konkurrenceevne
  • Styrket brand og markedsposition
  • Bedre kunderelationer og service
  • Viden om metoder til kreativ forretningsudvikling
Albert Einstein citat - BRANDSTORM

DESIGN SOM METODE TIL KREATIV FORRETNINGSUDVIKLING! 

Book et uforpligtende møde og hør hvordan du kan UDVIKLE din forretning i trygge rammer med os

KONTAKT OS I DAG