SNEAK PEAK – forretningsudvikling – service design – fysisk branding rum og rammer – brand DNA – produkt

Få inspiration, viden og indsigt i vores værktøjer og kreativ forretningsudvikling i vores skræddersyet forløb og pakker. Hør om hvordan du kan udvikle din virksomhed. Handler det om forretningsudvikling, transformation, genopfindelse, disruption, nye anvendelsesområder, fusion, opkøb, klargøring til salg af virksomhed, generationsskifte, så er du kommet til de helt rigtige…
Det handler om…
…forretningsmodel, markeder, strategi, valuepropositions, blue ocean, kultur, indsigter, inspiration, feltstudier, kundeinddragelse, udvikling af produkter og services, Brand DNA, indretning, rum og rammer…Det handler også om intern forankring og lærring.
Vi bruger diamant- og designmetoden i vores forretningsudviklingssamarbejde sammen med vores kunder. Vores samskabelse er bygget op omkring 5 børende søjler. Læs mere under “OM”
Vi har udvalgte cases og best practise som vi må dele ved personlige møder. Nedenfor små “sneak peaks”. Vi arbejder med mange forskellige brancher og produkter. Det er vores metode, tilgang, samarbejdsform og processer, som er afgørende for resultatet.
BOOK et uforpligtende møde og få indblik i hvordan andre virksomheder har udviklet deres forretning gennem brug af kreativitet og design som metode og forretningsudvikling og branding. Kontakt os her

Business Case
I vikingekongernes fodspor
Verdens kulturarv fra Vikingekongerne – Kulturarven som kultur.

Business Case
Vikingekongerne er vækket til live
Fra museum til oplevelsescenter.

Business Case
Ophævelse af det traditionelle rum
Fra prototype til virkelighed – i samskabelse.

Business Case
De leger med ilden…
Tænder det tyske marked – på tværs af forretningsområder og kultur.

Business Case
Sov godt om natten
Synliggørelse af valuepropositions.

Business Case
Intelligent flow
Gimmick med mening…

Business Case
FREE THINKG
På vingerne. Ophævelse af det traditionelle rum og rammer.

Business Case
Zero Dust Emission
Det er ikke ”luft”, men en ren verden til forskel…

Business Case
BRANDSTORM
“Tager egen medicin” løbende. DISRUPTION …

Business Case
Høvding i egen lejr
Flytter mennesker og virksomheder. Hvad betyder det for…

Business Case
Et hjerte af … laks
Mere hjerte og passion.

Business Case
Madværket
Nysgerrighed er midlet, stolthed resultatet…

Business Case
Passion for mælkesyrebakterier
Struktur, design og brands.

Business Case
Rum til indhold i livet
Fra typehus til designer til livsfase og rum til alle…

Business Case
Vejle med vilje
Udvikling af vision og visuel formidling.

Business Case
Overraskende viden
Vi troede at…. men fandt ud af…

Business Case
Ways to profit
Intelligent profit for overvågning og detail…

Business Case
Frihed til tryghed
Usynlig sikkerhed for internatioanle kendte personligheder.

Business Case
Mester i borg skal også være rå
Udfordrer det traditionelle profilbillede

Business Case
Vejle med vilje
En stjerne, vision og 5 byer

Business Case
Vejle med vilje
Vi leger med viljen og folder den ud…

Business Case
Det bedste udbytte
Hvad gør man hvis kunderne kommer “klædt ud”.

Business Case
Uhyggeligt
Feltstudier gav “skræmmende” indsigter.
BUSINESS CASE – BEST PRACTISE – FLIPPEDE HELE VEJEN RUNDT – OG GJORDE DET TIL EN DEL AF DERES KULTUR OG DAGLIGDAG

Best practise
Iskold
Høj selvsikkerhed og kreativitet…

Best practise
De turde ta´ den hele vejen…
Interne ressourcer og kompetencer fulgte med…

Best practise
Servicedesign
Kunder og medarbejdere i flow.

Best practise
Kreativitet
Gjorde det det andre ikke turde gøre…

Best practise
Undskyld… må vi blande os
I din hverdag. Den berømte kuffert som kunne pakkes om med smagen af….

Best practise
Show it
Det du siger skal du være og se ud som. Holder du hvad du lover?

Best practise
Overraskende kedelig
“Hvor er kreativiteten blevet af.” Kreativ selvtillid forvandlede kedelige processer og rum til….

Best practise
Smagslaboratorium med magi
Kreativitet og stærke ingredienser.

Best practise
Det uformelle mødested
Samskabelse med kunderne i inspirerende rammer.

Best practise
Det er ingen illusion
De er verdensmester indenfor deres felt. Helt naturligt….

Best practise
Tættere på slutbruger trods…
Imagekampagne med produktrelevans og fagekspertise behøver ikke at være kedeligt. Vi gir den seriøs kant.

Best practise
Smagslaboratortiet
tager med ud til kunderne på messen. Mikserpult, fruit lounge..

Best practise
Undskyld, er de ægte?
Modellerne blev levende og blandede sig.

Best practise
Vendte det hele på hovedet
Viden, erfaring og inspiration foran i bussen Lå gemt i….
